1. Kezdőlap
  2. _ FAQ

Gyakran ismételt kérdések

 Az alábbiakban választ talál a leggyakrabban feltett kérdésekre:

 

HOGYAN TALÁLJA MEG A MEGFELELŐ TÍPUSÚ TÜKRÖT?

 
A boltban használhatja a keresőt a kívánt kifejezések beírásával, vagy a létrehozott kategóriák segítségével. Ha bármilyen problémája van a tükör kiválasztásával, bármikor kapcsolatba léphet tanácsadóinkkal a +3615507534-es telefonszámon vagy e-mailben a info@prismalumino.hu címen.
 

HOGYAN ADHATOK LE RENDELÉST?

 
A rendelési folyamat nagyon egyszerű! Miután döntött a termék mellett, csak annyit kell tennie, hogy a KOSÁRBA TÖLTÉS gombra kattint, majd kitölti a rendelési űrlapot, és kifizeti az árát. Ha bármilyen problémája van, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk! 
 

HOGYAN FIZETHETEK A RENDELÉSEMÉRT?

 
A megrendelés kifizetése biztonságos online fizetésen keresztül történik, azaz: Paypal, hitelkártya, elektronikus pénztárca vagy utánvéttel (a futárnál).
 

MENNYI AZ ÁTFUTÁSI IDŐ?

 
Minden egyes ügyfél számára egyedileg készítünk termékeket. A megrendelt termékek kiszállítása általában 1-2 napon belül megtörténik. Az átfutási idő kezdetének a megrendelés feldolgozásra való elfogadásáról szóló e-mail elküldését tekintjük - ez a legfontosabb információk és a fizetés beérkezése után történik.
 

HOGYAN TÖRTÉNIK A SZÁLLÍTÁS LENGYELORSZÁGON BELÜL ÉS KÜLFÖLDRE?

 
A szállítást futárszolgálattal végezzük belföldön és külföldön egyaránt. A szállítási idő az országtól függ (a tengerentúli küldemények ára külön-külön kerül megállapításra).
- Lengyelországban a szállítás körülbelül 1-2 munkanapot vesz igénybe.

- A szállítás Európában körülbelül 3-5 munkanapot vesz igénybe.

- Az USA-ba történő szállítás körülbelül 2-3 munkanapot vesz igénybe.

- A szállítás más célállomásokra körülbelül 4-6 munkanapot vehet igénybe.
 

MENNYIBE KERÜL A MEGRENDELÉS?

 
A rendelés költsége a termék típusától és méretétől függ. Ha kiválasztott egy terméket, a kosárba lépve megjelenik a rendelés teljes összege.
A szállítási költségeket minden egyes megrendeléshez hozzá kell adni.
 

MIT KELL TENNEM, HA A CSOMAG MEGSÉRÜLT?

 
Ha bármilyen sérülést észlel a csomagoláson, amikor átveszi a csomagot a futártól, mindenképpen bontsa ki a csomagot a futár jelenlétében. Ha a termék is sérült, azonnal készítsen kárbejelentést a futárral. Ezt követően küldje el a info@prismalumino.hu címre a sérülésről készült fotóval együtt. Amint megkaptuk a kárbejelentést, új, teljes minőségű terméket küldünk Önnek.
 

HOGYAN TEHETEK PANASZT?

 
Ha a kiszállított termék nem felel meg a megrendelésének - nem megfelelő a méret, a keret, az anyag, vagy a megrendelése nem teljes, kérjük, azonnal értesítsen minket! Küldjön egy e-mailt a info@prismalumino.hu címre, csatolva a hibáról készült fényképeket. Amint panaszát elfogadjuk, elküldjük Önnek a megfelelő terméket, vagy visszatérítjük a pénzét.

 

VISSZAKÜLDHETEM A MEGRENDELT TERMÉKET?

 
A Prismalumino.hu üzlet 14 napot biztosít a standard termékek visszaküldésére. Ne feledje azonban, hogy a visszaküldött termék nem lehet sérült vagy használt. Mellékelje a tükör vásárlását igazoló bizonylatot és személyes adatait a számlaszámmal együtt, amelyre szeretné, ha visszatéríteném a pénzét. A szükséges adatok és a termék beérkezésétől számított 14 munkanapon belül visszatérítjük a pénzét.

 

   

HA MÉG KÉRDÉSED VAN, ÍRJON NEKÜNK!