Reklamációk és visszaküldések
1. Az üzletünkben kínált termékekre a garanciaidő 12 hónap.
2. Az Eladó felelős a Vevővel szemben, ha az Áruk nem felelnek meg a szerződésnek (jótállás). A hibákra vonatkozó jótállás kizárt olyan vevő esetében, aki nem fogyasztó vagy fogyasztónak minősülő Vállalkozó.
3. Ha az Áruk hibásak, a Vevő jogosult:
a) követelheti a hibás Áruk hibátlan Árukkal való kicserélését vagy a hiba megszüntetését. Az Eladó köteles a hibás Árut hibátlanra cserélni vagy a hibát ésszerű időn belül, a Vevőnek okozott indokolatlan kellemetlenségek nélkül eltávolítani.
b) csak és kizárólag abban a pillanatban jogosult elállni a szerződéstől, amikor az eladó megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét, a szerződésszerűség hiánya továbbra is fennáll, az eladó nyilatkozatából következik, hogy nem hozza az árut ésszerű időn belül szerződésszerűvé.
4. A szavatossági jogokat gyakorló Vevő köteles a hibás terméket az Eladó címére eljuttatni. Fogyasztónak minősülő Vevő esetében a szállítás költségeit az Eladó viseli.
5. Az Árukkal vagy az adásvételi szerződés teljesítésével kapcsolatos minden reklamációt a Vevő írásban vagy e-mailben intézhet az Eladó címére. A panasz elektronikus formában történő benyújtása a info@prismalumino.hu címre gyorsítja a panasz feldolgozásának idejét.
6. Az Eladó a reklamáció kézbesítésétől számított 14 napon belül válaszol a Vevő által az Árukkal kapcsolatban benyújtott reklamációra vagy az adásvételi szerződés teljesítésével kapcsolatos reklamációra.
7. A reklamáció alapját a termék műszaki hibái képezik, mint például:
- rossz méret,
- rossz keret,
- rossz anyagtípus
- hiányzik a megrendelés bármelyik eleme
8. A panaszok nem támogathatók:
- Figyelmeztetés, hogy az olyan motívumok, mint a csillogás, arany, ezüst, beton, márvány, rozsdás fémlemez, fa stb. nem hasonlítanak a valósághoz. A motívumokat úgy nyomtatják, hogy azok megjelenésükben eltérhetnek valódi megfelelőiktől. A fényvisszaverődések nem grafikai elemek.
- Színbeli eltérés. A késztermék árnyalatai a megjelenítéstől némileg eltérhetnek a monitor kalibrálása miatt, amelyen a tárgyakat nézzük, a nyomdagép és a felhasznált tinta típusa miatt - az árnyalatok közötti különbség nem ad okot panaszra.
- Egy korábbi rendelésnél más színű volt. A házhozszállítás esetén eltérő időkeretben létrehozott megrendelések árnyalatokban és keretezésben némileg eltérhetnek, mivel minden terméket a megrendelések beérkezése után gyártunk le.
- Mechanikai sérülések (babrálás, égés, helytelen használat)
- A használatból eredő, az idő múlása miatti károk (pl. kopás) nem érvényesíthetők.
- A garancia nem vonatkozik a ledes lámpákra.