1. Kezdőlap
  2. _ Cookie-szabályzat

Cookie-szabályzat

MIK AZOK A SÜTIK

 
A sütik olyan karakterláncok, számítógépes adatok, különösen kis szövegfájlok, amelyek az Ön végberendezésén tárolódnak, amikor Ön meglátogatja a weboldalunkat.
 

MIRE HASZNÁLJUK A SÜTIKET

 
Sütiket használunk, hogy a felhasználóink preferenciáinak megfelelően javítsuk weboldalunk használhatóságát és szolgáltatásaink minőségét. A weboldalunk látogatásával kapcsolatos anonim statisztikai kutatásokhoz használjuk őket. A sütikben található adatok lehetővé teszik számunkra, hogy megakadályozzuk a tartalom ismételt megjelenítését a felhasználó számára, és segítenek a hirdetések hatékonyságának növelésében.
 

MILYEN TÍPUSÚ SÜTIKET HASZNÁLUNK

 
Kétféle „sütit” használunk - „munkamenet” és „állandó”:
Az előbbiek ideiglenes fájlok, amelyek a felhasználó eszközén maradnak, amíg a felhasználó ki nem jelentkezik a weboldalról.
Az „állandó” fájlok a „sütik” paramétereiben meghatározott ideig maradnak a felhasználó eszközén, vagy amíg a felhasználó manuálisan nem törli őket.
 

SZEMÉLYES ADATOK

 
Nem használunk sütiket a weboldal konkrét felhasználójának azonosítására.
 

RETARGETING

 
A cookie-k használata lehetővé teszi számunkra, hogy reklámüzenetekkel érjük el azokat a felhasználókat, akik már korábban meglátogatták a weboldalunkat más, általuk korábban meglátogatott oldalakon, beleértve a partnereinkkel együttműködő szervezetekhez tartozó oldalakat is.
 

A SÜTIK KEZELÉSE ÉS TÖRLÉSE

 
Alapértelmezés szerint a webböngésző szoftver engedélyezi a sütiket a végberendezésen, de a webböngésző beállításainak módosításával megváltoztathatja az alapértelmezett beállítást, és letilthatja a sütiket.
A sütik blokkolása befolyásolhatja a weboldalon elérhető funkciók működését.
 

MIT KELL TENNEM, HA A CSOMAG MEGSÉRÜLT?

 
Ha bármilyen sérülést észlel a csomagoláson, amikor átveszi a csomagot a futártól, mindenképpen bontsa ki a csomagot a futár jelenlétében. Ha a termék is sérült, azonnal készítsen kárbejelentést a futárral. Ezt követően küldje el a info@prismalumino.hu címre a sérülésről készült fotóval együtt. Amint megkaptuk a kárbejelentést, új, teljes minőségű terméket küldünk Önnek.
 

HOGYAN TEHETEK PANASZT?

 
Ha a kiszállított termék nem felel meg a megrendelésének - nem megfelelő a méret, a keret, az anyag, vagy a megrendelése nem teljes, kérjük, azonnal értesítsen minket! Küldjön egy e-mailt a info@prismalumino.hu címre, csatolva a hibáról készült fényképeket. Amint panaszát elfogadjuk, elküldjük Önnek a megfelelő terméket, vagy visszatérítjük a pénzét.

 

VISSZAKÜLDHETEM A MEGRENDELT TERMÉKET?

 
A Prismalumino.hu üzlet 14 napot biztosít a standard termékek visszaküldésére. Ne feledje azonban, hogy a visszaküldött termék nem lehet sérült vagy használt. A visszaküldött csomaghoz csatolja a tükör vásárlását igazoló bizonylatot és személyes adatait, valamint azt a számlaszámot, amelyre szeretné, hogy visszatérítsem a pénzét. A szükséges információk és a termék beérkezésétől számított 14 munkanapon belül visszatérítjük a pénzét.